PNEUMASTER to nazwa zastrzeżona. Partnerstwo z PNEUMASTER pozwala na pozyskanie niezbędnej wiedzy oraz wsparcia biznesowego przez wiedzę praktyczną i teoretyczną.

Współpraca jest możliwa tylko wtedy gdy obie strony są z niej zadowolone a korzyści z niej wynikające są wymierne i mierzalne. To nasz partner decyduje o chęci współpracy i jej formie.

Dlatego, oprócz szeregu argumentów wymienionych niżej pracujemy nad satysfakcją naszych partnerów a sukces możemy zdefiniować na podstawie rozwoju naszej firmy. Efekty są mierzalne a nie pozostają w sferze marketingowych zapewnień i obietnic.

Do kogo skierowana jest nasza forma współpracy ?

Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do firm jedno- i dwuosobowych lub osób posiadających determinację do pracy na własny rachunek, które cechują się odpowiednią motywacją, ale nie mają pomysłu na dalsze kroki zawodowe. Podstawowa wiedza w tematyce opon jest jak najbardziej wskazana niemniej brak podstaw nie dyskwalifikuje. W miejsce wiedzy lub praktyki niezbędna będzie chęć do nauki i przebranżowienia się – resztę, czyli wiedzę, metodykę, praktykę, narzędzia marketingowe oraz urządzenia techniczne dostarczy PNEUMASTER.

Ofertę kierujemy również do serwisów opon ciężarowych, które już działają i chcą wprowadzić inne lub innowacyjne metody opieki i obsługi klienta. Jeśli Twój serwis znajduje się w świetniej lokalizacji, ale nie przynosi oczekiwanych efektów, skontaktuj się z nami. Zweryfikujemy i zasugerujemy możliwe rozwiązania. A może posiadasz serwis mobilny, który nie przynosi zadowalających wyników? Przyłącz się do nas i podejmij pracę z najlepszymi fachowcami PNEUMASTER, konsekwentnie wprowadzaj naszą metodykę i obserwuj postępy.

Co oferujemy ?

Naszym partnerom proponujemy profesjonalne wsparcie oraz korzystne warunki współpracy oparte na zasadach fair play. Zasady współpracy kształtujemy wspólnie, bez sztywnie „nałożonych ram”.

Argumenty „za”:

  • dostęp do wiedzy w zakresie sprzedaży, serwisu i obsługi klienta
  • specjalne, bardzo korzystne warunki współpracy z dostawcami, które wcześniej zostały przez nas wynegocjowane
  • bardzo dogodne warunki na akcesoria serwisowe w akceptowalnej przez nas wysokiej jakości
  • specjalne warunki zakupu urządzeń i wyposażenia warsztatu – niedostępne dla pojedynczych punktów serwisowych, dobrane do możliwości finansowych na start
  • urządzenia dobrane do wymagań, także w oparciu o wiedzę praktyczną. Ofert na rynku jest wiele, ale my przetestowaliśmy je w praktyce. Dobór w warunkach realnych nie jest tak sprawą oczywistą: zapotrzebowanie powietrza, mocy prądu, wytrzymałość na mrozie, odporność na przegrzanie, wydajność oraz przerób i wiele innych. Żaden teoretyk w tym zakresie nie pomoże, a każdy sprzedawca będzie jedynie chciał sprzedać urządzenie
  • jednolita, ale nie przesadnie wymagająca identyfikacja wizualna punktów serwisowych
  • wsparcie lokalnych działań marketingowych, doradztwo i wymiana doświadczeń w tym zakresie
  • wsparcie doświadczonych pracowników PNEUMASTER w zakresie technicznym, handlowym, marketingowym oraz doradztwo dotyczące prowadzenia biznesu. Możliwość pozyskania wiedzy praktycznej oraz szkoleń tematycznych w najbardziej uznanych firmach z branży oponiarskiej
  • szkolenia i dostęp do nowoczesnych systemów informatycznych ułatwiających zarządzania sprzedażą, magazynem i obsługą klienta
  • pomoc sieci punktów pod wspólną marką. Możliwa wzajemna pomoc
  • wzajemne pozyskiwanie i przekazanie klienta pod opiekę serwisu w rejonie z którego pochodzi
  • gwarancja wyłączności regionalnej na wcześniej umówionych warunkach

Dlaczego ?

  • Dlaczego właśnie PNEUMASTER? Dlatego, że jesteśmy profesjonalistami w praktyce i teorii, znamy się na swojej pracy. Cenimy wiedzę, doświadczenie i potrzebę rozwoju. Nasze osiągnięcia, które uzyskaliśmy własną pracą są mierzalne, można je dotknąć, zobaczyć, spróbować. Nie akceptujemy nieuczciwości, półśrodków i niedopowiedzeń
  • Dlaczego tak dobrze rozumiemy, co oznacza start od początku, niepewność, determinacja, emocje, odpowiedzialność, zaufanie, pomoc i wsparcie? Dlatego , że sami zaczynaliśmy od tzw. „zera”. Dlatego, że w naszym przypadku udało się nam przetrwać na rynku, osiągnąć sukces, stabilizację i nadal się rozwijamy
  • Dlaczego my skoro serwisów jest mnóstwo? Dlatego, że zmiana metodyki pozwala na przewagę nad konkurencją i przetrwanie na rynku. Tę przewagę nie budują możliwości finansowe, które są mniej lub bardziej ograniczone. Przewagę budują ludzie, ich motywacje, zdolności, chęci, kultura biznesowa. To człowiek jest podstawą biznesu i kluczem do sukcesu.

Przykład metodyki którą przekazujemy. Zapraszamy do zakładki METODYKA. Oprócz wiedzy podstawowej opisanej w zakładce „Metodyka”, chętnie przekażemy nasze doświadczenie i wiedzę, której nie można pozyskać na szkoleniach.